Tunna nerver

Hemma igen och Jesus vad tyst och ensamt det känns här hemma.  Jag har ju blivit van att ha en armé med mammor, syskon,pappor, sjukhuspersonal, kompisar och vad du vill kring mig. Nu är det jag solo, alena och ensam.

Jag har sovit hur lätt som helst och vaknat precis hela tiden, rädd för att försova mig. Istället för att försova mig är jag nu istället ett vrak som knappt sovit något, haha. Då hade nog egentligen en försovning passat bättre och hela idén att sova lätt för att inte fördjupa sig verkar ju lätt onödigt. =)

Min bror är ju för rolig, så tycker verkligen ni ska spana in
detta inlägg om att vi båda bloggar nuförtiden =).

X

Kommentarer
Postat av: ny

kikade förbi och ville bara säga hej=)

vad skönt att det lugnat sig lite för dig!

Postat av: Karin

NY: Ja, du borde verkligen uppdatera din blogg lite mera käre vän =)

2008-02-18 @ 20:10:26
Postat av: Anonym

ja de kommer=)..haft en liten bloggsiesta bara...

2008-02-20 @ 00:13:25
Postat av: Bror

moahaha.. Vår blogg kommer snart vara den mest lästa i Sverige.. inte! Du skriver ju roligt. Det är svårt. Kram

2008-02-21 @ 01:44:53
URL: http://fabriken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback