Skakis

Viss viktig info kommer genom bloggar these days och inte från de anhöriga själva, det är galet =)

Läste min brors blogg och fick reda på att pappan min ligger på sjukhus, har fått ett ljumskbråck av att styrt lite för mycket med tyngdlyftningen. Så kan det gå när man lyfter lite hej vilt. Sen när de väl höll på och undersöka honom hitta de en fraktur i ryggen med. Och han ska vara sjukgymnast =)  Ringde såklart mamma som hade varit på gång att ringa mig men då det inte var något akut och det varit så mycket annat hade det dröjt.

Jag är pretty skakis även om jag vet att det inte är någon fara. Aldrig roligt när ens nära och kära gör sig illa. Ska ringa ikväll och prata mer med pappsen själv, så jag får lite klarhet i vad som har hänt och vad som kan hända.

Dags att jobba vidare (inte med någon vidare glädje idag tyvärr).

X


Kommentarer
Postat av: eremo

men gud!
mötte pappa Prim i fredags oxå. när hände det här då? igår eller?
:(

Postat av: Linda-Sara

Bloggen är djävuelns redskap, sanna mina ord!

2008-02-10 @ 11:37:35
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ja, i fredag var han frotfarande pigg. Hände igår på en tävling, lyfte väl lite för vilt antar jag, sen var det bara åka till akuten. Min pappa är galen...

L-s: Ja, med informationssamhällets framgång behöver vi snart inte ha mänsklig kontakt!

2008-02-10 @ 11:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback