Overdose

Bloggtorkan har äntligen lämnat mig och nu är jag ensam igen. Det känns skönt!!!!

 Jag har överdoserat Multivitamin i brusform idag. Jag dricker inte ens Multivitamin men hittade ett rör mitt i min maglagning av en veggo pastagratäng. Jag tänkte att en kunde jag ta för att boosta min vitaminnivå. Har alltid tyckt att de har varit så äckliga men den här slank ner av bara farten. Sen var det dags att äta och jag tog en till maten, för den var ju rätt god.

Sen ringde telefonen och jag tjötade på med min sötast Jo-flow. Under detta samtal hällde jag upp min tredje Multivitamin, tog en klunk och insåg sen att överdoserandet var ett faktum. Jag hällde ut den och kände genast av effekterna av för mycket vitaminer. Kanske är det bara jag som inbillar mig men jag känner mig otroligt svag....

det står på brusröret att föreskriven dosering ej ska överskridas, det har jag ju gjort. Oh my...vad händer emd mig nu?

(och nej, det är inte politiskt korrekt att skämta om att ta överdoser).

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Hej. Träffade Pappa Prim på ÖKK ikväll. Han satt mest och nötte på bänken. Jag frågade om det var hans nya - det var det.

Postat av: Linda-Sara

Ring giftcentralen!

2008-02-04 @ 21:01:54
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Pappa Prim är en fallen stjärna, han får vara på bänken, hans kropp är utsliten och dan, så får nog mer satsa på tränarrollen! men han är söt ändå =)

L-S: Jaaaaaaaa, hjääääälp!!!!!

2008-02-04 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback