Me and my twin

Oj oj oj, ben som spaghetti =)

Det hände en lite ovanlig grej på gymet idag. Jag stod på löpbandet och härjade när en tjej kom in. Tjejen hade i princip lika outfit som jag; Svart byxor och  en likadan turkos tröja med numret 48 på. Ja, hon var rätt lik mig med blont rufsigt hår också. Jag tyckte det kändes lite knasigt men det tyckte tydligen inte tjejen. Hon tar löpbandet precis brevid vid mig trots att det fins många band lediga. Så där går vi i våra turkosa toppar från HM...

Nu är jag nyduschad, nyäten och glad i hågen (inte hatten). Ska ge mig ut på en utflykt nu, vem vet var vingarna bär mig? (tror stadens gator och torg kan vara ett hett tips).

X

Kommentarer
Postat av: eremo

hahaha, vad kul. två Skipper i samma lokal. coolt.
jag ska iväg o svettas snarre jag, skivstång it is.
fuck öbo.
kram

Postat av: Helena

Hej där. Både jag och din agnes har varit på gymmet idag fast på olika tider. Vi är allt duktiga allihop!

2008-02-05 @ 22:08:15
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: haha, du är helt galen min vän men jag kanske gillar dig för detta =)Varför vill du fucka Öbo då? puss puss

Helena: Ja, visst är vi, heja oss =)

2008-02-05 @ 22:18:47
Postat av: eremo

för att öbo är dumma in their skalle!!!
min jävla bovärd skulle jag kunna flå levande snart.
ska fanemej ta med mig konstapeln till hans kontor i morrn o hota lite.

2008-02-05 @ 22:51:46
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: But whyyy, whyyyy?

2008-02-06 @ 20:28:20
Postat av: eremo

jag ska göra ett inlägg om det i morrn, orkar inte ikväll.

2008-02-06 @ 21:24:46
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback