Love is all we need

Så kom den här dagen som vi alla singlar (nej, jag är inte bitter) fasar för. Dagen då det kletas och smetas över kärleken och all the happy endings. En dag som för singlar oftast blir en dag i bitterhet, melankoli och allmän djuplodning. Själv kan jag ju tycka att man kanske kan vara snälla mot varandra varje dag och skita i att ha en dag. Lets införa alla hjärtans dag every day!

I år har dock hela den här dagen satts i perspektiv och den har faktiskt inte ens fått en tanke av mig. Dagen som vanligtvis alla pratar om har fallit i glömska. Det var först igår kväll en vän påpekade att imorgon är det alla hjärtans dag. Tack för att jag har sluppit alla den där ågrenen. I år kommer den spenderas med en pappa på intensiven som kämpar som fan. Om det inte är kärlek, så säg mig!!!

Jag hoppas ni alla, singlar som par får en bra alla hjärtans dag. All we need is love all day, every day!

Love and kärlek (varför bloggar  jag om denna dag då jag anser den vara överflödig,det som att säga att man ska banta och sen käka chokladen... hmmmmm)

X

Kommentarer
Postat av: paintedlove

ha en bra alla hjärtans dag ;D

Postat av: Sara

tråkigt med din pappa, min pappa är med sjuk men med bara 45 år i nacken.. livet är skört!

2008-02-14 @ 16:10:24
Postat av: Anna-panna

Kram på alla hjärtans dag- och alla andra dagar med för den delen..

2008-02-14 @ 18:14:04
Postat av: Kajin

Hallå vännen! Jag blir alldels tårögd när jag läser om din far, en riktig kämpe! Tur för papsen att han har dig, för du om ngn är värd att kämpa för! Alla hjärtans kramar till familjen Prim!

2008-02-14 @ 20:17:09
Postat av: Sofia

En riktigt ordentlig bamsekram kommer från mig också! Ta hand om dig och familjen!

2008-02-14 @ 22:00:37
URL: http://soundistheword.blogg.se
Postat av: Karin

Alla: tack, tack och åter tack för all fin omtanke. det värmer massa!

2008-02-18 @ 20:12:30
Postat av: Turnersurveys

very intersting site ..congratulation..

2010-12-07 @ 13:30:52
URL: http://www.turnersurveys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback