Freestyler rock macca macca fån

Ja, sen jag började träna är det mycket bloggande om det men det måste vara för att det alltid händer tokiga saker när jag tränar. denna gången var det spinning+core (gamla Bettan).

Jag trodde halva första delen av passet att ledaren hade någon form av Tourettes då ljuden Yiiiiihaaaaa, woooohoooo, hiiihååååååå, ååååååååååå i olika tonlägen och längder förekom mer än varje halv sekund. Jag förstod inte riktigt alls meningen MEN efter tag på min bike förstod jag att ledaren med dessa stånk och stön försökte säga vad man skulle göra. Ett Yiiiiihaaaaaa var alltså tecken för att resa sig upp och cykla exempelvis....

Hmmmmm, trögt av mig alltså. Jag skyller på att det satt en gigantisk man framför mig, så jag såg inte instruktören...

Frrriiiiiiiistyylaa, Rock da macca macca fåån ( Freestyler, Rock the microphone för er som spelar i samma trögliga som jag).

X

Kommentarer
Postat av: Bosophia

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback