En liten fundering

Hemkommen från ett hårt träningspass, tränade direkt efter jobbet och det är inte riktigt ultimat för mig. Jag är seg, har ätit för dåligt och allmänt risig vid detta laget på kvällen. Men kroppen känns lagom mör nu och ja, endorfinerna gör ju sitt i vanlig ordning =)

Sen gjorde jag en intressant iaktagelse på passet då jag stod brevid en ytterst piffig tjej med sminkpannkakan och brösten uppe i hakan.Min far som även han är i gymbranschen kan styrka denna tes. Det finns ett okänt antal tjejer som är väldigt snygga på gymet men som inte vågar svettas. Det förstår jag inte och är undrande över!?! Själv är jag ful när jag tränar, inte mig emot alltså.  För det första blir jag fort röd som en rädisa, svetten rinner och jag ser allmänt fånig ut med mina hoppsar och studsar (då min kordination är obefintlig)! Jag förstår inte hur man orkar piffa och pyssla med sig själv INNAN träningen. Grejen med att gymma och träna är att man ta ut sig och orka ta i. Detta leder ju till svett och den baletten ju...

Ja, herre gud! Världen är bra tokig...

Maten kallar och kallnar!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback