Den gamla goda tiden

Då var det dags att sona sitt brott. Jag har ändå fått vara ledig två dagar, så nu är det dags att JOBBA (för brödfödan). I vanlig anda känns det rätt motigt nu men när jag väl är där kommer det här dygnet gå av bara farten! Förhppningsvis kan jag få glurra lite på Mello som är ikväll. Mello har iofs spårat ut något fruktansvärt och här kan man fan säga att det var bättre förr och mena det, haha. Tänk på den gamla goda tiden då det var fyra bugg, främlingar, symfonier, riktig orkester, Picadilly circus och gud vet vad. Ja, men ändå kan jag inte hålla mig borta från spektaklet, haha!

Morgonens "bästa" i sann schlager anda (hihi):

Takida-Curly Sue
REM- At my most beautiful
Incubus-Miss you love


X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback