Chipmunks on speed

Fredag, fuck yeah! Rätt skönt att helgen är här, även om den är lite diffus i sin planering än så länge.

Jag kan knappt säga att den här dagen var en speciell ansträngning på jobbet. Jag hade ett samtal, åt en god veggo schnitzel med stekt potatis och sen gick vi på bio. Vi såg en rätt söt film om de tre jordekorrarna Theodor, Simon och Alvin. Den var ju rolig för stunden men ekorrar på knark är inget jag pallar med allt för länge, haha.  Ja, alltså en soft dag som fan. Såna här dagar känns det gott att man har ett arbete med mycket miljöterapi och social träning för tjejerna =).

Kvällen som jag har framför mig är fruktansvärt upphetsande. Jag ska tvätta, diska och vara en allmän slacker i hemmet.

KoRn spelar i Göteborg ikväll, hade ju kunnat vara kul att se de rocka loss men å andra sidan, tror deras storhetstid är över.

Ha en superb fredag!

image174

bild: www.discshop.se

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Du kanske är trött på mig idag efter vårt samtal. Jag måste ändå medela fröken att Måns är singel om hon inte visste! Kolla aftonbladet där pågår en tävling om vem som han kommer dejta härnest... Hållå kvällstidningsjouralistik! Om det inte vore för att jag ska göra annat ikväll skulle jag hänga utanför Foot Loose snart flyttar han ju tillbaka till stocktown... kram

2008-02-02 @ 15:49:05
Postat av: ny

shit..korn! de vill jag se...fast om jag ska va ärlig så är deras akustiska versioner snäppet bättre än näör de ger allt!

Postat av: Karin

Johanna: Ja, I know och jag är mycket glad för denna nyhet, haha

Ny: Nej, där har du fel enligt mig. det ska vara mycket bas, mycket gitarr och mycket ångest i Jonathans sång, då är jag nöjd =) Men den senaste skivan är jag inte så impad av, deras äldre material är bättre! Men akustiskt är med nice ju =)

2008-02-04 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback