Bring it on

Ja, tvätten kom ut till slut, efter många jävla hot om våld. Im a firm believer att  man inte ska behöva använda våld men idag hade jag kunnat slåss mot en tvättmaskin hårt och länge so to speak. Tvätten kom ut och nu håller jag på att anlägga en swimmingpool i badrummet då denna tvätt ej går att tumla, får bara låta den torka och tvätta om den. Kul!

Ja, sen diskade jag en aning och lyckades på något sätt blöta ner hela mig själv då jag riktade en stråla mot mig själv, redan vid detta tillfälle började jag känna mig lite kinkig...

Sen när jag lyckades tappa ett glas på min fina Itaala skål så den flisades och glaset gick sönder, då blev jag ännu mer irri.

Men bara skratta åt eländet och fortsätta hålla humöret uppe! Heja!Om det nu ska hända mer saker idag så kan vi lika avklara de nu!

X

Kommentarer
Postat av: ny

haha....allt går med våld och vilja=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback