Att få oväntat besök

Imorse knackade det på dörren, det var rätt tidigt. Jag undrade såklart vem det var som knackade på min dörr vid denna tidpunkten. Jag öppnade dörren nyvaken och framför mig stod en man jag inte kände igen.

Hej, jag heter Bloggtorka och jag tänkte komma in och hålla dig sällskap under dagen.


Jaha, tänkte jag och utan att fundera speciellt mycket släppte jag in honom. Ja, så nu sitter bloggtorkan här i min soffa. Jag har bjudit på sju sorters kakor och vi har druckit te.Vi har faktiskt inte så mycket att prata om och i ärlighetens namn hoppas jag att han ger sig av snart.

(Detta är ett spexigare sätt att säga att jag inte har någon inspiration eller aning om vad jag ska skriva här, jag återkommer när fröken skrivlust kommer på fika )

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback