A dash of PANIC!

Att börja måndagen med en försovning lovar inte gott men ack vad fel jag hade. Trots att jag lyckats ställa min klocka på 6.10 istället för 5.10 lyckades min dag bli kul som fan. Dock tror jag den där paniken och förvirringen som uppstår vid försovning är oslagbar, haha. Jag hann göra mig i ordning på fem minuter och pulsen var rejält hög i en timme. Det är ju inte för inte som jag kallas hamstern =)

Dagar som dessa är dagar som jag verkligen trivs så bra på jobbet och känner att jag verkligen gör nytta!

Kvällen spenderades hos T med scones och te. Vi planerar vår årliga Sälen resa som snart ska gå av stapeln och idag skulle gänget som åker från Götet fundelura lite på hur resa ska se ut. Vi hann även bestämma att det blir någon rolig sommarsemester i år för oss med, kul! Så jag är sugen som aldrig förr!

Kom hem för en stund sen och sängen väntar på mig snart tror jag...

X

Kommentarer
Postat av: Bovilja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback