The shit!

Tre arbetsdagar kvar för moi innan jag går på julbreak, skönt men även lite stressigt för har ett och annat att styra upp innan jag kan fullkomligt ägna mig åt julmusten och knäcka nötter!!!Men att få vara ledig en vecka över jul är ju så lyxigt att jag knappt kan förklara!Jag har ju jobbat jul och nyår de senaste åren (inte hela) men nu är jag fri fri fri som en fågel och det rockar! Nu ska jag hem till Öret och fullkomligen mysa med massa vänner och familj. Hoppas ju även att tomten tittar förbi Örebro. Jaja, ska inte bli randig, lång eller långrandig so I will leave u to it! Avslutar med några stekande heta låtar, som ni måste lyssna på!!!!

Favvisar on da playlist:

Lazee feat Neverstore- Hold on

All time low- Dear Maria, count me in (har förövrigt den hetaste sångaren som jorden skådat).

Neverstore- Thank you


Fightstar- We apologise for nothing
(även här en het sångare, whats up with this?)


The shit för tillfället....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback