The boiled pork is fried!

Eremo, du har så rätt så. Jag är så trött på mitt mobila bredband, de senaste veckorna har varit helt fantastiskt segt. Jag pratade med min bror som sa att du "lurar" mig på hastighet. Istället för 0.30 Kb så har jag haft 0.06, halli hallåååååå! Det är icke okej, Glocalnet. Så nu håller jag på att ladda för att ringa de och vara kunnig och säga att det här håller icke! För alla er som inte tror ni har den hastighet ni ska, Bredbandskollen is the shit! jag tror dock inte jag ringer än, måste läsa på och förkovra mig i nördarnas värld.

Har förövrigt en big crush på den käcka frukten Passionsfrukt, jävligt stabil och trevlig frukt. Hemköp har någon sorts kampanj going on så jag käkar passionsfrukt för blotta livet!Lite krasigt när man äter men ack så sött och fräscht!

Och med dessa ord ska jag titta på Hockeykväll och fundera på Peter " Foppa" Forsbergs miljonte come back (som icke verkar hända)...

Hej hå!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag väntar fortfarande på att du ska ringa mig...;)

jag har asbra bredband när jag kollade, får till o med mer än jag betalar för.

Postat av: Karin

Eremo: Im in the skamvrå....nu är mitt bättre igen...yay. men ska skaffa vanligt bredband!

2008-12-16 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback