Jävla antiklimax...

man blir ju trött ibland och ja, I-lands problem AB...

Jag har jobbat sent och handlar. Tycker själv att jag är värd en go Lussebulle. Köper mig en och ska inte bullfan vara torr eller? Såklart, livet pissar på mig =)

Hihi,annars vid gott mod men torr lussebulle är ingen hit!

Sedan fick jag en grym craving efter potatismos på jobbet. En kollega nämnde potatismos när vi snarra middagsmat och det det vattnades mer i munnen än för Pavlos hundar. Så nu lagar jag potatismos med ugnstekt lax...

IN YOUR FACE LUSSEBULLEN!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

fuck the lussebulle. dock inte bokstavligen á la American Pie.

gôtt mos!

Postat av: seb

bra där, lussebullar suger. torra gula och äckligt överdoserade med saffran! varför inte göra mosbullar?

2008-12-09 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback