Ingen James Bond!

Som om man är någon jävla James Bond eller?!? Jag släpade tillbaka min Sodastream till affären där det visade sig att de gömt den ena flarran på ett riktigt James Bond ställe, herre gud. Jag är banne mig inte kärnfysiker och kan inte lista ut sådant där, var ju pinsamt som fan att komma tillbaka med den, haha...men men, nu ska det streamas! Hej hå!

Föövrigt har jag handlat för nyår och klackarna i taket vilken fest och middag det blir här! Alla är såklart välkomna på en Singstar låt eller två =)

Nu ska jag göra musli, plocka lite här hemma och ladda inför morgondagen...

Tjing tjing...

X

Kommentarer
Postat av: Sara

Äh...James Bond är överskattad.. Ibland behöver man lite hjälp för att hitta rätt...



inhandlat alkohol inför morgondagen och även prövat festliga kläder..Det ser bra ut!

Det ska bli kulkul imorgon!

2008-12-30 @ 20:10:45
Postat av: eremo

men haha!

hittade du inte extraflaskan alltså?! jag hade kunnat tala om för dig var den fanns. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback