Häftigt!

Idag var jag med om något för mig mycket spännande (det kan säga mycket om min halt av spänning i livet). Jag har beställt film från nätet och idag när jag kom hem till postfacket låg en nyckel i mitt postfack. Nyckeln ledde till ett stort skåp i trappuppgången, så jag fick låsa upp skåpet, hämta mitt paket och sen posta nyckeln i ett annat postfack. Ball Va? har någon varit med om liknande. Jag tycker det är grymt, annars får man ju hämta stora brev på posten men inte jag inte, hihi. Jasg kände mig lite som James Bond på hemligt uppdrag =)

Så nu sitter jag hemma med sex nya filmer hämtade från det hemliga postskåpet (som jag alla sett och varmt rekomenderar):

* Juno (Så fin och varm film)
* Little miss sunshine (Så fin och varm film igen)
* Edward Scissorhand (Johnny Depp i en av sina bästa roller....)
* Benny and Joon ( Johnny Depp i en av sina bästa filmer och roller, så jävla fin film!)
* Cry baby (Johnny Depp i en av sina bästa roller...)
* Candy ( med Heath Ledger som knarkoman, mycket stark och rörande film, rätt varm och fin med när jag tänker på det!)

Förresten har jag gått på julledigt, fuck yeah! Är ledig till 29/12. Någon som gillar Johnny Depp gillar även att vara ledig!

Gällande mitt beslut, hmmmm....hjärta och förnuft säger två olika saker. Känns som jag bestämmer mig, för att sedan ändra mig. Men inom sinom tid. En lärare till mig sa en gång att när tiden är mogen fattar man beslutet!

Trevlig fredag!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Jag skulle vilja se en fin o varm film ikväll. Men jag vet inte vad jag ska välja. Har du nån idé?

Postat av: Katariina

Jag köpte en Depp-film igår. Kalle och Chokladfabriken!



Maria: Du har ju två varma och fina filmer hemma som du fått låna av mig! ;)

2008-12-21 @ 17:11:04
Postat av: Stina

Jag lånar gärna några av filmerna i vinter! Är lite sugen på att se Juno och lånar gärna en och annan johnny depp film också =)

Kram kram och god jul!!!

2008-12-21 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback