En rapport!

Nu så, Rosa är tillbaka från sin julholiday. Det har varit väldigt sweet och fruktansvärt soft. Jag har sovit mer än 12 timmar per dygn och ätit som det var min sista dag i livet, varje dag. Jag har umgåtts med en massa balla och goa people som släkt, familj och vänner.

Igår kom jag hem, möttes av en tom och tyst lägenhet. Det är altid dubbelt det där, komma hem fårn världen hooola ballooo till detta. Skönt men samtidigt trist.

Imorgon börjar jag jobba igen, har inte gått upp i ottan på länge, blir spännande och se hur pigg man är. Vad som ligger och väntar på jobbet vet jag inte heller, det gör mig också lite nervös. Ja, sen var det där stora beslutet som jag måste fatta, imorgon skall ett beslut presenteras, haha. Jag har ägnat beslutet ungefär fem sekunder i jul och imorgon ska jag vara på det klara med hur jag vill ha det framöver...hmmmmmm.....

GOD FORTSÄTTNING!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du haft det bra =) Hoppas du lyckas komma fram till ett beslut som känns bra.. Stor kram och lycka till!

2008-12-28 @ 21:58:03
Postat av: Stina

... och ovanstående var ju från mig =)

2008-12-28 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback