Bring it on!

Det här med jul i Götet är ju som ni vet ingen hit. Finns ju aldrig någon snö och sådant men i år har jag banne mig lyckats skapa en "juloas" hemma  trots regn och frånvaro av snö. Varje gång jag låser upp dörren hemma är det bara in kvickt för att tända ljusslingan, adventsljusstaken och alla ljus som sprider god doft i hemmet. Sen är det bara att gå och mysa hemma tills natten kommer...

Ja, jag gör annat än vara hemma och myser men julstämningen har redan kommit. Det är bra betyg från en tjej som inte är det största av fan av jul...

Så för att jula till det extra ska jag ikväll mysa framför Love actually, min favorit film som även är en julfilm, yippie yippie!

Bring the Xmas on =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback