Blodbad

Man kan tycka att det känns onödigt att inhandla en Sodastream och när man kommer hem märker man att en flaska saknas. Det betyder att jag under morgondagen måste släpa hela jävla makapären tillbaka. En flaska är ändå en flaska som jag betalat för....Fuck a duck!

Ja ja, vad är väl en bal på slottet?

Fövrigt luktar mina nytvättade lakan blodpudding, alltså så där sött...hmmmmm...Jag ligger i en blodig säng kan man säga =) Ja, jag vet att det låter mysko, men kom på doften igår när jag inte kunde sova....Kom och lukta om ni in

Tjing tjing!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

om du slutar fisa en massa så lovar jag att lukta på onsdag!

Postat av: Stina

Ja, det kan väl tänkas att det kommer att luktas imorn (om man vågar!!!) ser fram emot drinkar blandade med kolsyrade drycker (med sodastraemern förstås!!!)

2008-12-30 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback