Stuvad hit och dit

Det var banne mig ingen mat lagad till mig när jag kom hem, hihi...

Så jag tog mig samman och stuvade som aldrig förr. Så nu sitter jag här med stuvade makaroner i hela köket. Tänkte jag lagar lite mer så det räcker till matlåda. ja, serrni serrni. När jag ska höfta i köket blir det ofta väldigt mycket höft så nu har jag käkat en stor portion, gjort i ordning en matlåda och har nu makaroner till tre matlådor till, TOK. det som saknas är lite muskot annars var det mycket gott!

Och livet är inte roligare än så här ungdomar. Jag trodde då aldrig att man skulle blogga om stuvade makaroner när man var 27, hade hoppat på lite mer upphetsande grejer men men, man börjar bli gammal...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback