Jomen visst så att...

Idag kommer min kära vän M på besök och stannar över helgen., Det ska bli hur mysigt som helst då hon har lovat att ta hand om mig lite extra då jag inte har kännt mig sådär lysande...

I ärlighetens namn är det lite bättre, jag känner mig betydligt piggare och lättare i sinnet efter några samtal (stenar som föll från hjärtat) samt några superlugna kvällar hemma. Jobbet börjar klarna upp lite också efter att jag varit inne i en "tar det aldrig slut" dimma...

Nu ska jag fortsätta köa i Försäkringskassans kö. Ni som inte gjort detta, testa det. Hur spännande som helst. Man börjar på plats 169 och sen sitter man och räknar ner. När jag kom fram första gången efter 20 minuter bröts mitt samtal och jag fick börja om. Om det något i denna världen som jag ogillar starkt är det just Försäkringskassan.Jag och enannan kollega misstänker att Försäkringskassan snart läggs ner, de började med postem, svensk kassaservice och nu är Fks tur...Burr Burr...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback