Its here

Helgen kommer alltid även om man inte tror det på måndagen då man släper sig iväg. Så nu var det helg igen om några timmar och som vanligt känns det ruskigt skönt. Helgen är fullspäckad vilket känns kul;

FREDAG:
Jobb och sen direkt till Uddevalla för knytis och catch up med vänner

LÖRDAG:
Fika med A som just fått ett litet knytte, lukta bebis och mysa. Sedan hem, piffa lite, Liverpool spelar lite boll och sedan födelsedags ferre hos E, tjooo flöjt!

SÖNDAG:
Städning och pyssel hemma samt videokväll hos Televinken!

Åååhhhhh, så trevlig helg mina vänner! Hoppas också kunna glo massa på OS, äta hejdlösa mängder mat och sen ska jag sova som en gris däremellan =)

Ni får såklart gärna berätta om era helgplaner!!!!Hoppas ni får en trevlig sådan!

Kram kram

X

Kommentarer
Postat av: Katariina

Alltid mysigt och energiladdande att umgås med vänner! Själv skulle jag vilja tillbringa helgen på förlossningen/BB, men det är ju inget man bara bestämmer så där. Det är ju planerat (beräknat) till helgen så det skulle ju kunna gå... Annars blir det väl bara ta det lugnt. Se en del film gissar jag...

2008-08-15 @ 14:08:21
Postat av: Linda-Sara

Helg? Ar det helg? Jag har ingen koll... Varje dag ar som en lordag! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback