Here we go again!!!

Jag har kommit fram till två saker denna helg och ingen av dessa insikter är speciellt roliga.Jag har kommit på att jag ogillar drama någon fruktansvärt och just nu är mit liv en jävla cirkus med en hel massa av denna varan. Jag är helt klart en igånsättare av sådant men nu är det saker som jag inte ska vara involverad i. Jag socionomar på jobbet och nu orkar jag banne mig inte socionoma på alla fronter i mitt privatliv också.Den andra insikten är att jag måste ta hand om mig själv mer, för i slutet är det mig själv jag har. Jag måste tänka på vad jag mår bra av och prioritera bort det som tar min energi.Nu  är det mycket som tar energi, men väldigt lite som tillför något.

 Jag är tillbaka på rutan där jag var förra veckan alltså trött och orkeslös. Jag vill bara ligga under en filt och stirra i taket. Jag vet inte vad får mig att känna såhär men tårar och suckar är bara där. Jag kanske kommer vara lite frånvarande här men det handlar om att jag måste börja må bra och lägga upp en struktur för hur det ska gå till!

 Som tur är har Televinken bjudit över mig på en film. Han är helt separat från allt jobbigt och han är helt okomplicerad och enkelt. det kommer bli skönt att bara få umgås i all enkelhet.

Hej hå!

X

Kommentarer
Postat av: Katariina

Ibland är det gott att bara ligga hemma för sig själv och ha tråkigt. Inte planera upp en massa att göra utan bara vara med sig själv, ta igen liksom.



Många kramar!!



2008-08-17 @ 18:21:01
Postat av: eremo

på torsdag kommer jag o kramar o masserar på dig hur mkt du vill.

Postat av: Helena/moster

Kram

2008-08-17 @ 22:48:14
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: L-S

Habibti, du vet att du ar valkommen till mig for att vila upp dig whenever! Och jag har slutat vara ett angestmoln och ar bara glad mest hela dagarna, sa jag ska ta hand om dig! Kram!

2008-08-19 @ 20:05:26
URL: http://kallfront.blogg.se/
Postat av: Katariina

Sänder lite extra kramar idag också!

2008-08-19 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback