Den krossade fönsterrutan

Så många gånger har Karin tjatat på mig.
"Eremo, du bara måste gästblogga hos mig, du skriver så himla himla bra!"

Okej då!
Jag gillar ju att skriva o jag vågar inte säga nej till soctanten så det är väl lika bra
att göra ett hett inlägg på den här rosa bloggen.

Karin Karin Karin.
Den lilla räkan som berömde min hylla redan på gymnasiet, sedan var jag fast.
Vem vill inte umgås med en brud som berömmer ens hylla lixom?
Nog om mina boobs på denna blogg.

Jag kan berätta om en extrem händelse som skedde under natten hemma hos Karin. Den lilla gnun hade diskat en vinkaraff o ställt den upp och ner på en handduk på köksbänken. Jag sover på soffan, inte alls långt i från denna bänk. När jag i går kväll/natt låg o läste efter att ha sett Hannibal på 3:an (för jäkla bra film btw) så kastade någon in en sten genom Karins köksfönster!!!

Själv låg soctanten o snusade o sov i sitt sovrum medan jag kissade på mig. Nä, jag gjorde inte det bokstavligen men det kunde ha hänt. Fy satan vad rädd jag blev! Det räcker med att jag är lite hispig som vistas o sover i ghettot. Jag hade sett Hannibal, hört massa röster ute i trapphuset, ligger o läser "Aldrig fucka upp" och då är det nån jävel som kastar in en sten genom fönstret!

Efter en liten stund hör man Karin inne från sin säng.

- Hände det nåt Maria?
- Eh, nä.
- Jo, men var det nåt som hände?
- Tror du det?

Glas över hela golvet och den satans karaffen i tusen bitar på golvet.
Det var tydligen mitt fel oxå, som ens kom på besök.
:)

Nu skulle ju det här ha blivit ett suveränt inlägg.
Det blev det inte.
Så jag får troligtvis aldrig blogga här igen.
Men känner ni att ni vill fortsätta läsa mina dåliga texter är det bara ni gör det på
min blogg.

Nu är det dags att ta tag i dagens bestyr!
Over and out suckers.

Kommentarer
Postat av: eremo

FÖRTYDLIGANDE:

Det var alltså ingen som kastade in en sten genom fönstret. Däremot så drog karaffen i backen helt av sig själv. Jag skrev ju det, dålig text.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback