Dags att ladda om

Jag har låga batterier just nu, vet inte riktigt hur jag ska ladda om och fylla på med ny energi. Allt är lite lagom tungt och orken finns inte där. Det enda som finns är en klump i halsen som kommer ut i lite små skvättar gråt och en total trötthet. Tror det är en reaktion på en smärtfri flytt och spänningar kring den i kombo med en rätt galen vecka på jobbet som sätter sina spår i efterhand...

Vill lägga mig under täcket och sussa tills energin kommer tillbaka! Hoppas lite energi är tillbaks imorgon och sen får jag ta igen mig i helgen (får prioritera detta!)...Så när jag skriver nästa gång hoppas vi på gladare miner och ett positivt sinne!

Nu, vila på soffan, hihi...

X

Kommentarer
Postat av: sara

Då är vi två som är slut.. Jag håller på att bli galen pga av orkeslöshet och noll energi. Fattar inte hur jag ska stå ut en vecka till...Men sen, då ska det laddas, så att hösten blir great! Kram kram

2008-08-07 @ 21:19:46
Postat av: seb

vila en smula på soffan är nog en aktivitet som placeras runt topp tre på favoritsysselsättning:)

det borde ju finnas jobb som sofftestare?!, jag menar, hur annars vet tillverkarna att sofforna faktiskt är bekväma nog. får nog slänga iväg ett mail till mio...

2008-08-08 @ 01:58:41
Postat av: Linda-Sara

Hoppas att du lyckas ladda upp batterierna min vän! Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback