Whats my age again?

Förresten, idag är det exakt en månad kvar tills lilla jag fyller 26 år. 26 jävla bast och då kan man ju undra var alla de där åren tog vägen? Jag har rakt ingen aning. Jag tycker det var nyss jag fyllde 20. När blev jag så gammal? Då menar jag inte att 26 är gammalt, jag menar mer, shit pommesfrites vad tiden går fort =) och jag har hört rykten att efter 25 går det ändå snabbare!Kan någon confirm or deny?

26 är ju mer definitivt, nu är jag närmare 30 än 20. Snart får jag inte några ungdomsrabatter what so ever. Jag kommer betala för mig som en vuxen människa ska och inte snika på andras rikedomar,hihi. Nu är ungdomens vackra dagar slut, dags att bli vuxen säger en röst i mitt öra. Men fuck that! Jag säger då som Blink 182 =) :

My friends say I should act my age
What's my age again? What's my age again?
(That's about the time she broke up with me)
No one should take themselves so seriously
With many years ahead to fall in line
Why would you wish that on me?
I never want to act my age
What's my age again? What's my age again?

Jag ska allt hinna vara vuxen med, den dagen kommer och då ni, fan vilken vuxen jag ska vara =) Då ska det bli Volvosar, barn åt höger och vänster, Villor, vovvar och gud vet vad. Den dagen kommer  men nu ska jag fortsätta njuta av min ungdom...eller vuxendom eller vad jag nu ska kalla mig!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Confirm...

Postat av: Karin

Linda-sara: Fuck it...haha

2007-09-07 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback