Whats goes around, comes around...

Har just fått information om att någon som sårat mig väldigt själv har hamnat i en liknade situation.

Nu kan man ju tro att jag skulle skratta skadeglatt och vara själaglad men tyvärr alltså. Jag får nog i denna situation säga att jag tror att det är bra att denna personen får smaka på sin egen medicin men samtidigt vill jag inte utsätta någon får smärta i sitt hjärta.  Jag tror banne mig världen skulle vara mycket trevligare om vi inte skulle såra varandra åt höger och vänster.  Så ikväll ska jag tänka snälla tankar och hoppas personen ifråga repar sig snart.
 
Men visst är det så sant som det är sagt, whats goes around comes around....

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Du är en godhjärtad människa. Det mår man bra av, tro jag.

Postat av: Johanna

Ja må säga att det var det finaste jag hört sen jag konfermerade mig:) Jag ska bli som dig när jag blir stor. Massa kramar!

2007-09-18 @ 22:10:56
Postat av: Karin

Moster: tackar, haha. jag tror i detta fall mår jag bra av att inte vara för skadeglad =)
Johanna: haha, att vara som jag när du blir stor är inte så svårt!

2007-09-19 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback