Viktigpetter

Imorse vaknade jag i tron att det var onsdag, så nu är min vecka lite rubbad. Så en fråga till alla därute, kan vi skippa tisdag och gå direkt på onsdag? Min tisdag är rätt menlös, inget kul som händer direkt, bara jobb. Onsdag har iofs inte mycket mer på agendan men I have a good feeling om onsdag. Kanske vinner jag en miljon på lotto, kanske träffar jag min livs kärlek, kanske får jag glada nyheter. Vem vet!?!

Anyway, nu var det ju tisdag och jag sitter med en bulgursallad som väldigt tidig lunch (hoppade brekkien och jag direkt på the good stuff!). Ska snart på ett möte och jag har klätt mig som man gör när man går på viktiga möten (möte å möte är la och ta i men typ ett möte, mer en träff kanske). Jag har lärt mig ett tips om man vill verka viktig, gå omkring med ett kollegieblock och prata i mobilen om viktiga saker. Detta är ett budgettips om du inte kan köpa en laptop, headset eller dylikt. Så det tänker jag spendera min bussresa med, jobba på min viktighet då jag egentligen är jävligt oviktig, haha! 

Om man tror man är viktig så är man det. My true belief!

Ibland undrar jag hur mycket bull jag fyller den här bloggen med....hmmmmm...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

du är inte oviktig!
det är det sista du är.
kram

Postat av: Linda-Sara

Alla är vi viktiga - med eller utan laptop. :)

2007-09-18 @ 16:00:31
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Jag vet, men jag gillar att känna mig viktig ju =)
L-s: Med laptop är du ett strå vassare, in my opinion =)

2007-09-19 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback