Urin...aaaaaaah!

Jag mötes av en mer än vanligt påträngande urindoft i trappan när jag kom hem.Någon måste varit väldigt kissnödig idag och lättat på trycket mer än en gång. Välkommen hem Karin. Snart kommer jag förknippa kissdoft med min trappuppgång, det kommer vara en doft jag gillar, haha. Då vet jag att jag är nära hemmet mitt.

Annars är jag trött som en utter, hungrig som en marulk (men äter nu i hetsig takt samtidigt som jag skriver, simultankapacitet people!), flottig och har skavsår av min glasögon. Men men...

Fick höra att jag ser ut som Nils Karlsson pyssling idag haha. Förra veckan var jag lik Reese Witherspoon, nu Nils, var är världen på väg?!?

X

Kommentarer
Postat av: Annavattenkanna

Tjenis.. Jag får nog ta på mig den där komentaren om Nils Karlsson Pyssling..Men du har så skön stil så det tar du nog med en nypa salt, eller hur? Kul att du besökte mig igår och grattis (snart) till ditt 1-års skötebarn.Ha det gott så länge..Kram, kram

Postat av: Karin

Annavattenkanna: haha, jag tog det med en nypa salt men det är så roligt vad mycket man får höra på jobbet =)

2007-09-13 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback