Tur i spel

Ikväll har jag och Hyllan varit på den senaste Särkfilmen (alltså Shrek 3). Den var okej och så men inte mycket mer. det blir ju lite same same kan man tycka. Men ja, underhållande var det ju!!!

Hyllan hade en tävling utlyst på sin
blogg för ett tag sen som jag vann. Idag fick jag mottaga vinsten. En triss lott. Det var inte dåligt mina vänner för jag kammade hem 100 kronor. Då jag själv inte lagt några pengar på lotten bestämde jag mig för att köpa lotter får de pengarna, hihi...Ni vet vad de säger mycket vill ha mer, hehe.

Så fyra nya lotter och vet ni vad?!? Jag fick tre lotter med vinst på!!!Inte för att vinster var mer än 25 kronor per lott men rätt bra statistik. Av fem lotter gav fyra vinst (alla köpta på samma ställe). Så om ni vill vinna på trisslotter ska ni bege er till Pressbyrån på Stortorget, hepp hepp!!!Det är väl sant det där med att om man har tur i spel har man otur i kärlek, eller hmmm....ska jag lyckas kamma hem både inom snar framtid månne? Hope so!

Jag är trött, så blir nog early bed, imorgon ska jag upp tidigt igen, tåget hem till Bästkusten går klockan 7.00. Aldrig någon vila eller ro här inte!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback