Tuff tuff tåget!

Ja, det var verkligen ett tåg som hette duga =) En riktigt rolig kväll, idag är mitt huvud lite medtaget dock. Så kan det bli när man inte riktigt tänker sig för i slutperioden. Jag  var hemma alldeles för sent för mitt eget bästa men så kan det bli om man dansar och har trevligt på morgonkvisten och inte tänker på dagen efter.

Nu sitter jag här, har liksom inte riktigt lust att göra nånting, huvudet ömmar lite och jag väntar på afrot som ska komma hit och förgylla min lördag, det blir ju trevligt!

Och de där dumma tankarna, haha..de kunde jag ju inte hålla för mig själv igår. Med lite alkohol i kroppen var jag ju tvungen att dela med mig. I samma veva som de kom ur min mun förstod jag hur dumma de är. Nu är jag redan på bättre tankar, tankar är som sagt var bara tankar...

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Det gick ju jättebra :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback