Trevlig tillställning

Gårdagen var väldigt trevlig, brännboll är helt klart min sport. Vi var egentligen för få för att det skulle bli bra, man hann knappt komma in innan det var dags att slå igen. Men vi kämpade på som fan, herre gud, alla sprang som om det var den sista spurten i livet. Vi fick även en skada, S i mitt lag satsade allt för laget och fick nog nån form av hjärnskakning. Ja, så livat var det! Jag funderar på en proffskarriär, tror det vore något alltså. Efter brännbollen åt vi middag på Rumpan bar och det var både gott och trevligt. Så kan inte säga annat än att det var en lyckad tillställning!!!

Nu sitter jag här och funderar vad jag ska ta mig till innan jobbet, regnet faller och jag känner mig allmänt vemodig, som jag alltid gör när jag ska jobba söndagar+natt. Det går över snart, bara de här timmarna innan jobbet som brukar framkalla lite trouble. Anyway...

X

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback