The challenge!

Jag har blivit utmanad av min kära moster (en in gift men ändock så viktig!)

Så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig som man bara måste veta...

1. Jag har fruktansvärd PMS, en gång i månanden blir jag ett emotionellt vrak och undrar vad jag gjort för ont mot världen?

2. Jag dagdrömmer mycket och ofta!

3. Ibland ställer jag in tomma filmjölkspaket i kylskåpet för att jag inte orkar skölja ur de, blir alltid lika arg nästa gång jag öppnar kylskåpet och inser att jag måste skölja ur det då. det lönar sig inte att lura sig själv...

4.  Jag älskar rosa, turkost, dödskallar, stjärnor och lakrits (suprise suprise).

5. Jag sover gärna med öppet fönster, så det blir riktigt kallt på natten. På morgonen när man ska gå upp förbannar man sig själv för då är man fryst som en fiskpinne. Brrrrrrrrrrrr

6. Jag kan inte hålla växter vid livet, till och med mina suckulenter dör ju. Jag skyller dock på elementet där mina växter står över! Jag ska nog ta en funderare om det där med barn alltså...

7. Shopping tror jag är bra för min själ (jag snor den av moster, den är klockren!)

8. Jag gnisslar tänder något fruktansvärt och har på äldre dagar börjat dra en och annan snark med (vilket jag förnekar om ni frågar).

Jag utmanar Eremo den gamla hyllan, AnnaPanna, Linda och Sofia (uppdatera din blogg människa!)!!!!Jag utmanar även alla andra som känner sig manade!!!Come on!!!!

X


Kommentarer
Postat av: Annavattenkanna

Fan Karin! Jag har ju precis börjat blogga.. Känner bara till dig och typ 2 till som bloggar.. Inte riktigt snällt tycker jag. Men jag kommer anta utmaningen men måste hitta fler "friends" först.. Du har också haft en ledig dag ser jag. Jag skulle ha tränat på min, men fick faktiskt inte för min käras man.. Ryggen du vet.. Har tagit promenad ändå så ja, du vet, bra för tävlingen..
Kram på dä!

2007-09-14 @ 16:56:33
Postat av: Karin

AnnaVattenkanna: men det är lurre om man inte utmanar fyra, man får utmana de man känner än så länge, right?Ja, gott med en ledig dag, jobbar på söndag igen!Ta det lugnt med den där ryggen!Vila får det nog bli, jag har gått för två idag,hihi....Kram

2007-09-14 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback