Thaimaten är lös!

Jag vill bara fastslå en gång för alla att den godaste delen på broccolin är stammen och därmed basta!The other shit kan man vara utan ju hävdar jag!

Har precis lagat den godaste thaigrytan i mannaminne, då jag är många personligheter har jag gjort ett storkok i size MASSOR. Den här grytan kommer räcka till jordens undergång, det vill jag lova. Kommer spruta röd curry och kokosmjölk ur öronen när jag är klar (samtidigt som jorden går under)!

Min förkylning har inte fövärrats, jag är mycket nöjd. Jag tror det handlade om att min kropp förstod att nu är inget läge att bli sjuk, det hinns inte med. Jag har så otroligt mycket på jobbet som jag ligger efter med och hur jag än försöker så hinner jag aldrig ikapp. Jag skyller på semestern. Idag hade jag bestämt mig för att ha en skrivardag och få iväg en massa saker som redan är försenade och catch up med dokumentationen. Kiss my ass att jag fick göra det. Det var saker hela tiden och vi var så kort om personal så jag fick inte ett ord nedskrivet (massa annat fiffigt fick jag gjort iofs). Jag försöker undvika att heja på min klump i magen som säger HEJ HEJ; du har rätt mycket att göra...

Så nu ska jag äta min mat, sluta vara så överambitiös och göra matlådor på löpande band, hepp hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback