Step by step!

Lördagen är här och nu är tävlingen officiell!!!

Mitt jobb anordnar en stegtävling och herregud vill jag bara säga. Det har varit hätska ord på jobbet mellan de två lagen. Vi har gjort hejarramsor, lagt upp taktiker, fått massa papper och hela baletten. Detta är inget som görs lite halvdant utan nu är det allvar! =) Min chef har sagt att vi måste börja vara snälla mot varandra, för annars är det ingen trvlig arbetsmiljö, haha!

Själv har jag tränat med stegräknaren några dagar, så vi har blivit vänner och känner oss bekväma med varandra. Jag har valt att istället för en liten käck stegräknare har jag en snygg kille som går brevid mig med en kulram och räknar mina steg. Känns faktiskt väldigt bra, haha...nej, skämt åsido. Nu har min tävlingsinstinkt vaknat till liv, shit pommes frites vad jag ska se till att mitt lag vinner och att jag vinner alla individuella tävlingar =)

Så alla i min närhet, nu jävlar ska vi gå!Jag börjar dagen med att ta en promenad in till stan och gör some syndig shopping inför kvällens 25 års fest....I lurana ljuder New kids on the blocks låt step by step, den enda låten jag kommer få lyssna på de närmsta tre månaderna....

HUGA HUGA FÄBODSTUGA!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Låter som en trevlig stegräknare. ;)

2007-09-01 @ 13:42:26
Postat av: Karin

Linda-sara: visst serru, hihi...han sover ju med mig med =)

2007-09-03 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback