Snurrig

Shit pommesfrite vilken rolig kväll. Det var mycket dans och liv i luckan. Då det var tema Hollywood har jag dansat med Pink ladies, Dart maul, Men in black, Dolly Parton, Uma Thurman, John Travolta och många många fler. Jag är väldigt impad över människors påhittighet. Själv var jag ju en avdankad gammal Marilyn Monroe.

Jag hade ju även på min stegräknare, det var en bra idé. dans är många steg ska ni veta. Igår gick jag över 15 000 steg, det ni!Jag tror jag har blivit lite obsessed med min räkning...hihi...

Nu sitter jag här och laddar inför att Kajsa ska höppa och titta när den där svensken ska hiva spjut, heja heja!!!!

Något som känns mindre kul är att jag håller på att utveckla någon form av förkylning. Jag är täppt, har ont i min hals och snoret rinner högt och lågt. Inget roligt alls, nu knaprar jag halstabletter och Alvedon så det försvinner!Känner mig lite lagom snurrig, de där glasen vin från igår gör säkert sitt med.

Until then...

Hepp hepp!

X

Kommentarer
Postat av: Sebastian Vettel

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback