Pundarögon

Gratinerad blomkål är gott men det sätter sina avtryck om man så säger. När hela jobbet ätit blomkål vill jag lova att dimman är tät =) Inte direkt doft av blomma här inte...

Fick även en komplimang idag. Mina ögon är så vackert blåa sa en kvinna till mig, det såg man när jag tittade i ljuset. Vanligtvis har jag såna där stora pupiller som narkomaner har så det var första gången hon såg den blåa färgen..hmmmmmm...Vet inte hur jag ska tolka detta? Det är iofs ingen nyhet att jag har "pundar" ögon. Jag får höra det titt som tätt och har ju även blivit nekad att bli insläppt på krogen pga mina pupiller. Tokigt värre...

Nej, dags att stega några steg innan jag kryper till kojs!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback