Nu kan du få mig så lätt!!!!

Håkan är bra medicin för alla sorters åkommor. Jag är i något härligt lyriskt tillstånd som han alltid lyckas framkalla. Det var jättemysigt och den ena hiten följde ju den andra! Shit vad många fiiina låtar han gjort! Dock sitter illamåendet kvar och på jobbet idag har jag fått de flesta diagnoser. Jag hoppas inte så är fallet (enligt mina kollegor har jag följande problem; Magkatarr, gravid, magsjuka...).

Håkan är bäst, ingen protest!Dock spelade han INTE nu kan du få mig så lätt och det är min favvo, dålig stil Håkan!

Imorgon åker jag hem til Örebro på en blixtvisit, so watch out. tåget gåt 6.02, jag ska upp före tuppen. Känns riktigt bra, nu försöker jag styra upp någon packning och let me tell ya, det går sisådär. Alldeles för trött och vet inte vad jag packar ner, hihi...Men men!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback