Me love me love!

Sovit som en stock på min lediga dag, vaknade dock vid 8, men nu är jag verkligen utsövd känns det som!!!

Idag ska jag ta mig i kragen och göra sånt där som jag borde ha gjort mycket mer de senaste veckorna. Jag ska pallra mig till träningen och samla ihop mina obligatoriska steg (Klarat 10 000 steg om dagen sen stegtävlingen började). Sedan ska min lägenhet städas, disken ska diskas och jag ska städa ur min garderob. Ska bli spännande att se hur mycket av det här jag kommer göra...det återstår att se....men det är ju bra att ha mål med dagen!

Ska även ge mig ut i ovädret för att köpa present åt någon och mysa med min sötaste vän M, vi är sugna på bio!!!

Me love lediga dagar!

X

Kommentarer
Postat av: Vetlemarlene

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback