Let it burn!

Nu är det dags igen. För brännbollsturneringen a la 2007!!! Jag är mycket spänd med förväntan vad som kommer hända denna gång. Sist vi spelade blev jag ju mycket upprörd över snepeksreglerna. idag har jag och S gått till botten med det hela och kommer således ta med oss regler! jag tänker propsa på att glidtacklingar ska få vara okej, haha....

Det kommer bli extremt spännande att spela i sån jäkla vind det är här i Götet just nu, nästan kulingvarning här, haha!Gäller att stå i medvind om inte bollen ska åka bakåt!Sen är det rätt blött i gräset med tror jag, ja som sagt var, detta kommer bli spännande!

Eventuella bilder och hur matchen gick kommer senare ut på bloggen, until then wish me luck!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Karin, jag glömde bort brännbollen... Solly... :S

Postat av: Moster

om du inte hade haft brännbollen idag kunde vi ju setts när jag och din kusin var i stan

2007-09-15 @ 19:13:32
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: ja, så kan det gå...
Moster: Ja, de4t var ju typiskt, såg ut som ni hade en riktigt bra dag, kappan var ursnygg!Får nog ta mig en tur till Zara

2007-09-16 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback