Lady in red

Nu har hockeyn satt igång igen och jag kan inte vara mer delighted =) Brynäs som jag hejar på har krossat allt motstånd, idag vann de med 9-1. Den ni gott folk!

Förövrigt vill jag att alla som har möjlighet imorgon styr upp med
detta! Vi måste visa vårat stöd för de som är modiga nog att stå upp för sig själva och sitt land när andra människor har drabbats av storhetsvansinne och någon annan form av delirium. Världen är sjuk men vi kan tillsammans förändra den (Amnesty goddammit)!

So, im gonna be lady in red tomorrow!!!

God natt!!!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Kul, kul. Håller med dej. I ishockey är vi överens om vilket lag som är bäst. Anders hade på sig en röd tröja idag i alla fall. Jag äger ingen.

Postat av: Karin

Moster: ja, heja heja, de är bra goa när det spelar sån hockey =)Men då representerade Morbror er familj ivf!!!

2007-09-28 @ 19:07:24
Postat av: Stina

För mig är det ju allsvenskan som gäller =( Men där är det blåvitt och vi är obesegrade än så länge!! Västerås är ju i samma "liga" så det är lite skoj =) Match inbokad med mam och pap och lillebror 10/12!! Ska bli riktigt skoj =)
Men i Elitserien: Heja Brynäs och UT MED MORA!!!!!

2007-09-29 @ 00:03:36
Postat av: Karin

Stina: Ja, allsvenskan är inte fy skam heller, ni är snart tillbaka där ni hör hemma, eller nåt,hihi!Ja, det blir nog riktigt kul,yippie yippie!

2007-09-29 @ 11:53:31
Postat av: Viljarkaja

Great .Now i can say thank you!

2008-08-22 @ 14:52:56
URL: http://viljarkaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback