Jag var bara inte gjorde för dessa dagar

Gårdagen går faktiskt inte att beskriva med ord. det var bara ett stort virr varrr i liv i luckan. Saker bara hände och efter ett tag slutade jag göra en big deal av det.,haha!Fick dock avsluta kvällen på stan med ett sött afro som hade kärlek i ögonen. det var banne mig en bra avslutning på en dag som i övrigt bara var "one of those jag himlar med ögonen dagarna".

Jag är ett virr varr, min lägenhet är ett virr varr och jobbet är ett organiserat virr varr.

Det jag kan säga är att karusellen börjar snurra bra fort, hamsterhjärtat tickar snabbare och jag tror det snart är dags att gå av kaffekopparna och åka Balder istället...

Idag ska bli en bra dag!!!!Idag ska löugnet ligga styill i kropp och själ!!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback