Frisörskräck

Jag tar med en mössa, om det blir för dåligt...

Dags att klippa sig igen, jag har för vana att alltid packa ned en mössa när jag ska till fröken frisör, man vet aldrig vad som händer i den där stolen. jag tror jag har något som heter frisörskräck. Kanske är det för jag har många traumatiska minnen från min ungdom då jag gjorde skumma saker med det.

Jag glömmer aldrig när jag klippt mig och bölade och hade mössa på mig i flera dagar. Jag var helt knäckt (idag så måste jag erkänna att det var nog den snyggaste frissan jag nånsin haft). Eller när jag skulle färga mitt hår i en käck nötbrun färg och blev kolsvart i huvudet som satt i ett halvår, eller när jag färgade det lila samma dag jag skulle döpas, blått på klassresan i Danmark, eller när jag var hårmodell i London och fick Lavendelfärgade slingor...

Mitt arma hår har fått utstå en del....

Men nu ska det cuttas!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Fan, I know the feeling Karin, min frisörskräck känner inga gränser. Funderar på att sluta klippa mig helt enkelt. Problem solved! :)

Postat av: Karin

L-S: Nu behöver du ju inte oroa dig för nu är det ju i dreads, skönt...ingen oro!Det är kanske så man får deal with the problem, undra hur man ser ut om man aldrig klipper sig,hihi

2007-09-20 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback