Fluffet

Sådär jag, nu är jag tillbaka i matchen. Fluffet i min page har lagt sig, så nu ser jag faktiskt ut som jag är den åldern jag borde =) Att de där frisörerna alltid ska blåsa tantfluff, det är då en gåta för mig. Jag undrar om de gör det för att man ska se dum ut, haha! Kanske har någon frisör ibland oss som kan svara på denna fråga?!?

Det är fredag och det känns skönt, jag är ledig hela helgen. Inte mycket på schemat faktiskt och det ska bli gott mos, att ta dagen som den kommer. Ikväll ska jag dock fira en vän som slutat på sitt jobb, kvällen går i mogen anda under namnet fylletåget. Det finns till och med en sång som blev skriven igår på telefon. Ja, herregud, tantfluffet kanske skulle behövas då den skulle väga upp mitt beteende...

Anyway, klockan är 05.37 och nu ska jag fundera på refrängen och jobba en dag innan det är dags att styra upp en rolig kväll!

X

Kommentarer
Postat av: sara

hörde om det där fylletåget. jag medverkar lite även om jag inte vill gå så långt som att lova ett tåg.. På lördag är det dop och jocke vill att jag ska vara representabel..

2007-09-21 @ 06:32:26
Postat av: h.

Hey, drömde att du skulle flytta, i natt, det ska du inte va? Jag var där och diskade lite så du skulle slippa göra det när du kom hem, och så var det någon annan där, typ en släkting till dig, hm..

2007-09-21 @ 10:10:43
Postat av: Moster

Du uppför dig väl tillräckligt bra bara!!

Postat av: Karin

Sara: Ja, tack för en trevlig resa får jag ju säga. Du var säkert representbale på ett eller annat sätt, hihi
H: Nej, jag flyttar intwe för tillfället men när det blir aktuellt är det dig jag ringer för hjälp förstår jag!
Moster: ja, jag upfför mig såklart, jag är tillräckligt vuxen för det, eller nåt, haha

2007-09-22 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback