Duktig kicka!

Min första dag med min stegräknare har gått bra än så länge, gått över 10 000 steg idag och det känns ju som en bra start, kvällen är ju långt ifrån slut. Nu sitter jag med papiljotter i huvudet och ska bli fiiiin inför Es 25 års ferre!Ska bli riktigt kul med en hejdundran fest, jag börjar inte förrän 16 imorgon så kan allt skaka mina lurviga rätt länge innan jag måste dra mig tillbaka till fantomenen grottan (där jag bor alltså).

Har suttit och tittat över min musik och nu går en gammal avdankad låt på repeat. jag talar om Chop Suey med System of Down, det är drag i galoschen på den låten men det e bra som skrutt! Det säger jag då. Den har även minnen från den svunna tiden i London då man ramlade in på en dassig klubb i Camden, den spelades flitigt varje lördag. Vi var the same people, på the same club, med the same music och allt var precis lika bra varje lördag =) Minnen, minnen....

X

Kommentarer
Postat av: Catogina

I love this page.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback