Dirty...

Nu ska kvinna bli ren! Det känns som jag inte har tvättat mig sen Hjälmaren brann (nytt favvo ottryck).

Nu ska jag tvaga mig i timmarna många, tvätta håret, inpacka, gno, smörja hitan och ditan, raka, klippa, skrubba och vad du vill!!!Det ska bli så gott!

Om någon nu tänker, oj, Karin har inte duschat sen juldags morgon så kan jag lugna er. Jag duschade igår...men har nog svettats ymnigt idag då jag känner mig som en Lort Lisa!

Nu har intresseklubben haft årsmöte så nu tackar jag för mig och stiger in i karantänen för en rejäl avlusning! (Inlägget är lite lätt gammeldags i svenskan, kanske ett nytt koncept för bloggen,hihi)

X

Kommentarer
Postat av: Karin

H: Jag lovar att kolla in de små liven, men jag lovar ingen framgång, haha!

2007-09-13 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback