Datanörd?!?

Jag har fått en roll på jobbet som jag inte vet riktigt hur den kom till och som jag inte är helt bekväm i. Alla tror jag är ett datansille och ber mig om allehanda hjälp när datorerna krånglar.

Chefen har till och med skickat vidare människor till mig som säger, ja du är ju bra på det här med datorer...

Hur ska jag kunna leva upp till detta? Jag som inte kan någonting om datorer (jo lite men jag grinar ju bara den säger bu till mig. Jag känner mig som tjejen i Martina Haags nya film, som säger att hon är akrobat, fast hon inte har den blekaste aning om vad hon pysslar med haha. Än så länge ha det funkat, jag låtsas att jag kan,trycker lite här och där och sen har alltid datorn gjort som jag velat.
Nu har dock en kollega sagt att hon vill gå en kurs med mig....Eeeehhhhhhh.....

Jag kan ju windows....

X


Kommentarer
Postat av: Birgerfreya

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback