Cheesy

Jo jag städar faktiskt nu men fick ta mig ett avbrott för att ta chansen att vara lite cheesy. Detta är säkert inte rätt forum men fan, jag måste få ut det! När jag städade på här hemma så hittade jag min gästbok från min 25års fest och även en bok där jag skriver ner fina sms som jag vill ha med mig i livet. Jag satte mig en stund och läste och shit pommes frites vad rörd jag blev. Det var verkligen såna fina saker människor har skrivit till mig (och helt sanlöst roliga och tokiga saker med)!

Så jag vill bara visa min tacksamhet för alla underbara människor jag har runt mig och människor som jag har fått ha runt mig. Fan, ni gör mitt liv så mycket mer värt alltså. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er alla.

Alla som känner sig träffade nu får ni ta åt er, för jag menar det från botten av hjärtat!

Pussar till alla jag bryr mig om och er andra med för den delen, tillbaka till städningen nu!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback