WARNING!

Jag vill utfärda en varning till alla som befinner sig på centralstationen i Göteborg tidigt på mornarna!!!

Det finns en man som jobbar där som städar och han är verkligen sjövild i sitt städeri. Han är inte städare till fots utan har en sån där gigantisk maskin som han pruttar omkring på och jag tror att det var tredje gången som jag fick hoppa åt sidan för att inte bli överkörd imorse. Han kör som en galning och visar ingen pardon för morgontrötta som jag. Jag är inte helt vaken när jag traskar fram och kan medge att jag inte ser mig för. Då en gigantisk städmaskin kommer emot en tror man att livet ens ska mistats, ja herre gud! Ibland stiger han av sin Terminatior och går till fots, då blir man halv ihjäl slagen av hans blickar.

Så om någon känner den här aggressiva städnissen som röjer runt kan ni hälsa honom att lägga av och lägga ägg!

Nu ska jag städa och pyssla här hemma, lika bra att passa på innan min energi försvinner!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Förstod på en gång vem du menade! Jag höll alltid lite extra koll på honom när jag pendlade till Älvängen! Han är lite speciell....

2007-10-25 @ 11:30:28
Postat av: Karin

Stina: men, kolla!Han är livsfarlig ju, haha...skönt att veta att jag är inte ensam i min rädsla även om du bort långt borta nu!

2007-10-25 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback